Saturday, January 29, 2011

Yang Diimpi Jadi Realiti


Tu yang gambar kat atas tu..baru semalam aku amek..tapi bg aku sampai skrg x percaya lg..beberapa kali aku tenung gambar ni..betul ke aku jumpe mamat ni..ZAHIRIL ADZIM..pelakon kesukaan aku..AAhhhh..biar betul aku ni..untuk aku kejar die ni tuk bergambar sme2..bkn sng OK...but finally dah terkejar sana-sini n atas usaha adik aku...tulah gambarnye..

Sebenarnya dah dekat seminggu aku and adek aku dah tau pasal hal ni...die nak dtg carrefour wangsamaju..bila aku dpt jer berita ni..mmg x percaya..excited gile kot..tarikh 28.01.11..masa 3 ptg..owh ok..x dpt pegi..KEJE!!!! time tu mmg dtg laa idea gile aku..MC..tp bile pk blk..sian kat kakak2 aku kt ofis tu..byk kje hr jumaat...xpe..xde rezeki laa nk jmpe..

dlm perjalanan nk g kje...hr jumaat..dgr ERA..die ade jd artis jemputan dgn hero2 malaya yg laen..lg sakit hati..tp xpe..buat x reti jelah..mls nk pk...smpi ofis..tgh breakfast..adek aku msg..diorg kt sne smpi kul 7..yes..aku blk kul 4.45..sempat lg kot..trus kol adek aku..time lunch amek kamera...blk krg jmput aku kt stesyen lrt..gerak terus g sne..mse tu mmg aku x pk ape2..just pk nk jmpe die jer...haha..gila kot..

Smpi sne..dh plan ngn adek aku..msk carrefour..beli laa ape yg patut je...yg penting cari die..naek kt ats..aku ngn adek aku dh sibuk cri die..kot2 ade yg jd tukang jge ikan ke cashier ke kan..tp haram..xde pun..last2 kitorg nmpk org rmai2..rpenye dorg dh hbs dh pun...hero2 malaya ni dh berkumpul kt stage...smpi sne..org tgh bce doa..bila aku nmpak jer die..ape lg..terus mencari ruang2 yg ada utk aku menyelitkn diri...bia duduk dpn skit..jelas skit nk nmpak..macam tak percaya die dgn hero2 malaya yg lain..ade kat depan aku..biar betul ni..

tujuan dorg dtg carrefour ni sbnrnye utk tujuan kebajikan..kumpul dana utk membantu brother Bob Kuman..Alhamdulillah..tujuan dorg tercapai..Carrefour dgn baik hatinya dah menyumbangkn RM60,000 untuk mereka..time tu ade moment2 yg sedih jgk laa time dorg pas kan sumbangan tu utk Bro Bob...tp yg kelakar pun ade..plg aku x leh lupe time Zizan terjatuh time nk naek stage..lawak gile..ntah jth btul2 atau tipu2 aku x tau laa kan..haha...

Lepas semua selesai..dorg n pihak media diarah ke restoran utk ditemubual..time tu semua pun bersurai laa kan..aku ngn adek aku ape lg..kejar laa dorg..mule2 aku nampak Kamal Adli..tangkap gambar ngn die dlu..artis2 yg lain..sume dh msk restoran..2nd aku bergambar dgn Adi Fashla..dorg je yg tgal kt luar lg..ade lebih kurg 5 min..zizan dh keluar dr restoran..rushing nk g konsert raja lawak laa kot..hr tukan hr jumaat..x lama lps tu..Die dgn Nas-T plk yg keluar..ok..dorg pun rushing jgk..time tu mmg aku dh frust laa kan..tp berkat adek aku yg mengejar dorg..Mule2 aku nmpak Nas-t tgh bergambar..aku cri adek aku..mne die ni..Then..aku nmpak..adek aku dh berdiri sebelah die...OMG..aku dh terkejut beruk time tu...Zahiril kt depan aku...aku trus keluarkn kamera nk snap pic adek aku ngn die..tp of course laa org jmpe dgn pelakon pujaan...agak terketar2 ye..hampeh..apsal x leh tgkap gmbar ni..kamera wat hal plk..malu kot..last2 blh gak..tkut gak die mrh tgu lme2 kan...sorry ea..

Sekarang giliran aku plk nk bergambar dgn die..time tu nak jer aku ckp ngn die.."Abg..sy mmg dh lme knl abg..cme abg jer x knl sy..sy mmg peminat setia abang laa...x percaya kot dpt jmpe abg ni" lbh kurg mcm tulah ayt yg aku nk ckp dgn die..tp mmg dalam hati jelah..x dpt diluahkn dgn kata2..menggelabah punye pslkn..tp tls dlm blog pun xpelakn..KOT2 die bace ke...=p

p/s- KALAU bace KOMEN laa ye...BERANGAN...




No comments:

Post a Comment