Sunday, January 2, 2011

Tahniah Buat Skuad Kebangsaan

Pertama-tama kalinya aku nak ucapkan tahniah teramat sangat tuk skuad kebangsaan kita yang berjaya mengalahkan skuad Indonesia...bangga gile laa aku kat korang...walaupun aku rasa cam dah terlambat sangat laa ucapan tahniah aku tu kan..tapi tak kisah laa kan..ishh..berapa byk kan daa.. haha...sebenarnya aku mengaku aku memang bukan peminat bola sepak sangat...tapi bila negeri yang aku minat main..cthnya macam selangor or N9...aku tengok laa jugak..wpun dari rumah je...sokong dari rumah pun kire ok ape dari tak sokong lansungkan...teeetttt....

Masa final hari tu..aku memang tak sabar gile nak tengok..dari tempat keje lagi aku dan tertunggu2..bile laa nak balik umah ni...hari tu gak..adik aku dah call tanye aku nak ikut die tak tgk bola kat NZ wangsamaju...tapi sorry laa seperti biasa..malas aku nak tengok kat luar..tgk kat umah sudah..boleh wat aksi2 terlampau bila malaysia golll nanti..takde laa malu orang tengokkan..haha..

Time perlawanan tu berlansung..aku memang tak gerak gi mana laa..saspen kot..seperti biasa..1st half..dua2 pasukan 0-0..it's ok..de masa kedua lg...masuk masa kedua...bila Malaysia score gol yg pertama dari Safee Sali tu..aku memang dah melompat2 dah..confirm Malaysia menangnye..yakin gile aku masa tu..time lps gol tu aku dah relaks...tengok pun dah x tension2 dah..lebih kepada mencuci mata melihat pemain kita beraksi...gatal gile dohhh...haha..lebih2 lagi bila aku tengok pemain kegemaran aku bermainkan.. kapten Malaysia Mohd Safiq Rahim..best kot..aku harap dorang dapat kekalkan prestasi dorang lepas ni..semoga Malaysia dapat gi jauh lagi dalam arena bola sepak...congratulation for u all...and all the best!!!

p/s: sempat jugak tengok MHI waktu diorang jemput Safiq Rahim hari tu...=) cool...



                                                                Mohd Safiq Rahim                                               



     SKUAD HARIMAU MALAYA...TAHNIAH YEE.......=)

1 comment:

  1. same lorh ngn aq..sanggup postpose date gare2 nk tunggu abes game..hahaha aksi tlmpau yg xengat..menjerit cm owg gile..huhu

    ReplyDelete