Saturday, January 1, 2011

Hari Pertama Tahun Baru

Setelah dekat setahun aku tinggalkan blog ni...akhirnya tgn aku kembali rajin utk menaip cerita baru..bukan utk bercerita pasal azam aku tahun ni..sebab aku rase...aku bukan org yg berpegang pd azam yg aku buat sendiri..aku lebih suka go with the flow..kalau ada perubahan dlm hidup..aku ikutkn je..klu xde biar jelah..x pyh berserabut nak fikir...sebut pasal keje..dah setahun aku kje kat tmpat kje aku sekarang ni..united overseas bank..tiap2 hari..ulang benda yg sama..sampai kadang2 rasa bosan..menyampah dengan benda yg aku buat..tapi itu sumber rezeki aku..orang kat luar berebut2 cari kje...klu aq berhenti...berpuluh2..beratus2 or beribu2 orang dah menadah tangan sanggup amek alih tempat aku..persaingan dalam mencari sesuap nasi..atau bersuap2 nasi..aku jgk merasakan penulisan aq yg pertama untuk tahun baru ni agak sedikit matang dari yg sebelumnya..ialah bertambahnya tahun semakin bertambah jugak laa umur aku..benci...tapi itu lumrah hidup..takde siapa yang semakin muda...kalau suntik sebanyak mana pun botox..colagen or benda2 yg sewaktu dengannye pun..takkan dpt merubah umur seseorg..hakikat sebenar tak dapat diubah walau berjuta duit sekalipun kau laburkan untuk menafikannya..sebab Allah tahu apa yang kita buat..so utk menamatkan cerita jiwa aku ni aku wish SELAMAT TAHUN BARU 2011 untuk kalian semua...Chaau...

No comments:

Post a Comment